Sing-In The Spring op 18 mei

Zaterdag 18 mei 2019 organiseert Da Capo's popkoor weer een sing-in: Sing-In The Spring!

Een uitgelezen kans om je zangkwaliteiten uit te proberen of zelfs te optimaliseren. En om een gezellige dag te hebben vol muziek.

Vanaf 10.00 staat de koffie klaar in de pastorie van RK Kerk in Nes a/d Amstel.
Om 10.30 gaan we van start onder de inspirerende leiding van onze dirigent Floor van Erp. De muzikale begeleiding wordt verzorgd door Colijn Buijs, onze pianist.
Aan het eind van de dag verzorgen we samen een heerlijk muzikaal optreden in de kerk zelf. Hier kunnen vrienden en familie voor worden uitgenodigd om het resultaat van hard repeteren te beluisteren tijdens een mini-concert.

De kosten bedragen €25,- p.p. waarbij bladmuziek, maar ook koffie, thee en lunch zijn inbegrepen. Meld je nu aan en gun jezelf het ultieme plezier dat zingen kan geven!
Dit kan door het invullen van het contactformulier.