Vooraankondiging: Da Capo's popkoor organiseert een kerst sing-in!

Een Sing-In is een fantastische, muzikale dag waarop zangers en zangeressen elkaar treffen om met elkaar te doen wat ze allemaal zo leuk vinden: Zingen!
Iedereen, met of zonder zang- en of koorervaring is van harte welkom. De voorbereidingen van deze kersteditie van de sing-in zijn inmiddels in volle gang. Meer informatie volgt spoedig hier op de website!

Sing-In The Spring op 18 mei

Zaterdag 18 mei 2019 organiseert Da Capo's popkoor weer een sing-in: Sing-In The Spring!

Een uitgelezen kans om je zangkwaliteiten uit te proberen of zelfs te optimaliseren. En om een gezellige dag te hebben vol muziek.

Kerst Sing-in, zing je met ons mee?

Kom meezingen met Da Capo's popkoor

Zes donderdagen ben je van harte welkom bij onze repetities in buurthuis 'Ons Streven', Engellaan 3-A in Amstelhoek. De laatste avond sluiten we of met een klein kerstoptreden.

Kosten: €45,- inclusief koffie en thee en een drankje na afloop.

De eerste repetitie start op 10 november om 20.00 uur.

Paradiso 2020

OP zondag 19 januari treden wij op tijdens de korendagen in Paradiso om 1850 uur in de grote zaal.