Da Capo's Popkoor gaat op Mannenjacht bij Karwei Mijdrecht!

Zaterdag 18 juni zijn wij niet alleen vanaf 14:30 uur te bekijken en beluisteren tijdens het straattheater festival in Mijdrecht, ook geven wij een wervelend mini concert bij de Karwei Bouwmarkt aan de industrieweg nr. 38 in Mijdrecht.

Bij de Karwei; daar vinden we stoere mannen die van klussen houden . . .
Wie weet wordt er ook wel eens een deuntje meegezongen door die stoere mannen...?
En juist naar die mannen zijn wij van Da Capo's Popkoor op zoek!

In de afgelopen weken is het manen aantal al aardig gegroeid, maar wij willen graag nog meer mannen aanmoedigen en aanspreken of liever gezegd, "toezingen", om bij ons te komen zingen op de donderdag avond. Voel je van harte welkom om eens mee te komen repeteren en geniet van vier weken meezingen zonder verplichtingen!

Voor meer info, neem een kijkje op onze website en stuur een contact formulier!!!